TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

Avem încredere în tine și te încurajăm ca și tu să ai încredere în noi! Permanent ne străduim să fim la nivelul așteptărilor tale și vom face tot ce ne stă în putință ca tu să fii mulțumit. Însă este nevoie și de niște reguli scrise, așa că mai jos ai aceste reguli:

1. Livrarea produselor se face prin flota de mașini proprie firmei Verla, prin curier (avem contracte încheiate cu Fan Courier, Cargus, Dragos Star și Transilvania Post) sau poți opta pentru ridicarea coletelor de la unul din sediile noastre din București, Cluj sau Iași.

2. Pentru comenzile de peste 500 lei (TVA inclus), transportul este gratuit. Pentru comenzile sub 500 lei, costul transportului este de 15 lei + TVA/comandă.

3. Livrările prin curier sau flota proprie se efectuează în 24-48 h maxim.

4. Clientul poate face plata pentru produse numerar sau cu card (la sediile Verla din București, Cluj sau Iași), numerar la șoferul Verla care îi livrează marfa, ramburs (plătește curierului la primirea coletului), prin card de credit sau debit sau prin ordin de plata, în contul RO68 RZBR 0000 0600 1849 3189, deschis la Raiffeisen Bank.

5. Plățile efectuate online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, se realizează în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacțiile cu cardul. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Netopia. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că Netopia nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs., ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzactiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Pentru plata cu cardul, tranzactia va apărea pe extrasul de cont cu numele verla.

6. Anularea comenzilor: comenzile care nu sunt expediate se pot anula, trimițând un e-mail cu această cerere la sediul din care se face livrarea (Bucuresti: bucuresti@verla.ro, Cluj: cluj@verla.ro, Iași: iasi@verla.ro) sau sunând la unul dintre numerele noastre de telefon pe care le regăsiți pe pagina Contact. Se pot anula doar comenzile care nu au presuspus operațiuni de prelucrare a materialelor (debitare, decupare, printare etc...). În cazul în care plata s-a efectuat cu cardul, după anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

7. Returnarea produselor: conform legislației în vigoare, pentru comenzile online, clientul poate returna produsele în termen de 14 zile. Se acceptă pentru retur doar produsele nedesfăcute, nedeteriorate. Cheltuielile de expediție, cauzate de retur, sunt suportate de client. În situația în care clientul a plătit transportul pentru livrarea produselor, suma aferentă acestui serviciu nu se va returna, ci doar valoarea efectivă a produselor returnate. Clientul va primi banii pe produsele returnate în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la primirea de către noi a produselor, prin transfer bancar.

8. Neridicarea coletelor: în cazul în care un client nu ridică coletul comandat din culpa sa, ne rezervăm dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decât cu plata în avans. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru situațiile în care coletul se întoarce la noi pentru că adresa era greșită sau destinatarul nu și-a ridicat coletul. Obligația clientului este de a trece adresa corectă în comandă și de a primi coletul expediat de către noi. Returnarea sumei plătite în avans se poate face la cererea expresă a clientului în scris, însă clientul este eligibil a primi suma rămasă după ce vom scădea cheltuielile legate de întoarcerea coletului și de comisioanele bancare. Răspunderea pentru expediții aparține exclusiv firmei care face transportul. Noi ne asumăm răspunderea pentru expediții până la preluarea acestora de către firmele de expediție. Orice reclamație ulterioară cu privire la expediție va fi făcută firmei de expediție.

9. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile în funcție de prețurile de achiziție de la producători, fără avizarea clienților. Dacă prețurile afișate la unele produse nu sunt actualizate, în momentul în care clientul face o comandă la un astfel de produs, va fi întotdeauna înștiințat înainte de procesarea comenzii în legătură cu prețul actualizat. Nici o comandă nu este trimisă către client dacă prețurile afișate nu coincid cu prețurile la zi, fără acordul clientului.

10. Confirmarea comenzilor efectuate online se face prin e-mail. Clientul are obligația de a ne furniza o adresă de e-mail validă pentru a putea primi confirmarea comenzii. În caz contrar, clientul are la dispoziție posibilitatea de a face comanda telefonic sau de o plasa pe una din adresele de email menționate la rubrica Contact. În cazul în care cantitațile disponibile în stoc diferă față de comanda plasată, clientul va fi înștiințat telefonic sau prin email, despre modificarea cantităților și a valorii comenzi, urmând ca după aprobarea acestuia, comanda să se modifice în concordanță.

11. În cazul în care valoarea finală a produselor facturate este mai mare decât valoarea inițială și clientul a achitat cu cardul, i se va genera un link de plată pentru ca acesta să poată achita diferență. În cazul în care valoarea finală a produselor facturate este mai mică decât valoarea inițială și clientul a achitat cu cardul, acestuia i se va resitui suma achitată în plus în termen de maxim 10 zile lucrătoare.

12. Imaginile produselor afișate pe site sunt cu titlu de prezentare. Clientul va citi cu atenție descrierea produsului pentru a se asigura că dorește să comande produsul respectiv.

13. Datele personale ale clientului sunt folosite exclusiv pentru procesarea și expedierea comenzilor. Vânzătorul garantează confidențialitatea datelor clienților.

14. Orice divergență posibilă între Vânzător și clienți se va rezolva pe cale amiabilă, prin acordul părților, iar dacă părțile nu ajung la un acord, doar atunci litigiul se va rezolva prin mediere. Dacă nici prin mediere nu s-a ajuns la un consens, rezolvarea litigiului se va face în instanță, conform legilor în vigoare.

15. În cazul livrărilor ramburs prin curier, documentul fiscal de plată este chitanța ramburs de la curier, chitanță care este emisă pe numele dvs. și pe care se specifică plata pentru firma noastră. În acest caz, nu se emite bon fiscal. Conform Codului Fiscal, bonul fiscal se emite doar pentru plata cash direct între părți, nu și în cazul trimiterilor prin corespondență, când o terță parte este implicată, respectiv firma de curierat care încasează banii.

16. Orice comandă efectuată pe https://verla.ro, presupune automat faptul că beneficiarul comenzii (sau clientul) este de acord cu termenii și condițiile expuse aici. Crearea unui cont pe https://verla.ro, înseamnă automat că clientul este de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare a site-ului, acest lucru având valoare contractuală între părți.

Pentru întrebări, nu ezita să ne scrii. Îți multumim că ne-ai vizitat și te mai asteptăm în magazinul nostru online.